RSS

Merry Christmas to you all, Have a wonderfull time.Hugs from Jeanne .

.


welkom-chtistmastime




Hallo...

Leuk dat je de weg naar Christmas Time hebt gevonden.

Ja ...ik weet het....

Kerstbloggies zijn er genoeg

Maar zelf een maken is ook erg leuk


Helemaal als dit je favoriete tijd van het jaar is.....

gbchristmastime

Hier zet ik kerstrecepten, tips en meer dingen neer die met Kerst te maken hebben.

Dus....doe de kaarsjes aan.

En rustig muziekje op...en glaasje wijn bij de hand

Misschien kom je in de stemming en vind je nog iets van je gading hier.


Veel plezier .....


kerstmannetje


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven van alle recepten en informatie?


christmastime-postkantoortje




Klik links op het vakje Volg per Mail.

Vul je emailadres in

En je krijgt automatisch bericht als er een nieuw recept of tip gepost is.


Daisypath Christmas tickers

2-sneeuwpopjes
Groetjes......Jeanne


sneeuwpopje-met-slee

GASTENBOEK....

gastenboekchristmastime

Laat je een berichtje achter??

Dat zou ik heel leuk vinden...


Klik HIER om je berichtje neer te zetten.

Dank je wel....


sneeuwpopjemetbloem
Heb je een vraag recept of wil je een mailtje sturen??



Klik rechts om naar het postkantoortje te gaan...

Klik op zend een email.....en tik je berichtje in.....


~*~*~*~

En als je toch aan het overstappen bent....

Kijk dan ook eens op mijn grote website


Jeanne`s Place

sneeuwpopkindje

Waar ik mijn kinderverhaaltjes heb staan

En een hoop PSP lesjes en Smulpaapje

Met meer recepten en productinfo...
En veel kerstrecepten

Kerstrecepten

En je kunt ook nog bij mijn andere blog kijken

Aan Jeanne`s Keukentafel


Daar vind je recepten en een praatje

Groetjes........ Jeanne


gbchristmastime

~*~*~*~*~



Niet weg te denken.....
~*~*~*~

Ballen maken

Ballen van garen

Deze ballen kwam ik tegen op een blog van...???
Wie het weet... stuur me dan url zodat ik credit kan geven.
Ik vond het idee heel erg leuk
En je kunt de kleur nemen die je mooi vind

Je hebt nodig...
Ballonnen
Garen
Plaksel
En dat is alles...
Je kunt ze nog garneren met allerlei bloemetjes,glitters
en al wat je leuk vind

Blaas de ballon op tot gewenste grootte
Begin met garen om de ballon heen te winden
Je draait alle kanten op zodat de ballon mooi omwikkeld word.
Maak het garen nat en besmeer met de plaksel
Laat alles goed droog worden.
Laat de ballon leeg lopen en haal hem er voorzichtig uit
Maak nu een ophang draadje aan de bol vast.




TIP:

Gebruik garen in de kleur die je mooi vind.
Besprenkel de bol als er plaksel opzit rondom met glitter 
Kleine kunstbloemetjes erop plakken is ook erg leuk
Grote strik van boven en je hebt weer een leuke kerstbal erbij
Leuk voor kinderen om de bollen te versieren

~ ~ ~ ~ ~


3 reacties:

Anoniem zei

Hoi Jeanne,

Dat vind ik een super leuk idee!

Niet duur bovendien!Zou ook leuk zijn om samen met de kleinkinderen te doen.Als is het jammer dat het drogen wel even langer zal duren. En je het niet in een dag af kunt maken!

Maar ik zal wel eens kijken.

Bedankt voor de tip!

Lieve kerstgroetjes van Thea

Jeanne zei

Ha Thea
Ik vond het ook zo leuk om dit met kids te doen.
Ze kunnen het helemaal versieren naar eigen idee.
Ja ik denk inderdaad dat het drogen wel een geduldwerkje is.
Of de fohn er even opzetten....
Maar ja...dan knapt de ballon misschien weer.
Dan kun je weer tranen drogen en dat moet ook niet.
Groetjes
Jeanne

Unknown zei

Super tof dat wil ik ook wel eens proberen.

Een reactie posten