RSS

Merry Christmas to you all, Have a wonderfull time.Hugs from Jeanne .

.


welkom-chtistmastime




Hallo...

Leuk dat je de weg naar Christmas Time hebt gevonden.

Ja ...ik weet het....

Kerstbloggies zijn er genoeg

Maar zelf een maken is ook erg leuk


Helemaal als dit je favoriete tijd van het jaar is.....

gbchristmastime

Hier zet ik kerstrecepten, tips en meer dingen neer die met Kerst te maken hebben.

Dus....doe de kaarsjes aan.

En rustig muziekje op...en glaasje wijn bij de hand

Misschien kom je in de stemming en vind je nog iets van je gading hier.


Veel plezier .....


kerstmannetje


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven van alle recepten en informatie?


christmastime-postkantoortje




Klik links op het vakje Volg per Mail.

Vul je emailadres in

En je krijgt automatisch bericht als er een nieuw recept of tip gepost is.


Daisypath Christmas tickers

2-sneeuwpopjes
Groetjes......Jeanne


sneeuwpopje-met-slee

GASTENBOEK....

gastenboekchristmastime

Laat je een berichtje achter??

Dat zou ik heel leuk vinden...


Klik HIER om je berichtje neer te zetten.

Dank je wel....


sneeuwpopjemetbloem
Heb je een vraag recept of wil je een mailtje sturen??



Klik rechts om naar het postkantoortje te gaan...

Klik op zend een email.....en tik je berichtje in.....


~*~*~*~

En als je toch aan het overstappen bent....

Kijk dan ook eens op mijn grote website


Jeanne`s Place

sneeuwpopkindje

Waar ik mijn kinderverhaaltjes heb staan

En een hoop PSP lesjes en Smulpaapje

Met meer recepten en productinfo...
En veel kerstrecepten

Kerstrecepten

En je kunt ook nog bij mijn andere blog kijken

Aan Jeanne`s Keukentafel


Daar vind je recepten en een praatje

Groetjes........ Jeanne


gbchristmastime

~*~*~*~*~



Niet weg te denken.....
~*~*~*~

Cranberry Boter


Cranberry Sinaasappelboter

Ingredienten:

1 pakje roomboter (kamertemperatuur)
1/3 cup cranberrysaus
2 eetlepels sinaasappel marmelade

Bereiden:

Doe de boter in een kom
Klop de boter romig


Schep de marmelade en de cranberrysaus bij de boter
Klop de cranberrysaus en de marmelade erdoor



Schep de boter in een mooi boterkommetje of botervlootje
Deze boter kan een aantal weken in de koelkast bewaard worden

0 reacties:

Een reactie posten