RSS

Merry Christmas to you all, Have a wonderfull time.Hugs from Jeanne .

.


welkom-chtistmastime




Hallo...

Leuk dat je de weg naar Christmas Time hebt gevonden.

Ja ...ik weet het....

Kerstbloggies zijn er genoeg

Maar zelf een maken is ook erg leuk


Helemaal als dit je favoriete tijd van het jaar is.....

gbchristmastime

Hier zet ik kerstrecepten, tips en meer dingen neer die met Kerst te maken hebben.

Dus....doe de kaarsjes aan.

En rustig muziekje op...en glaasje wijn bij de hand

Misschien kom je in de stemming en vind je nog iets van je gading hier.


Veel plezier .....


kerstmannetje


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven van alle recepten en informatie?


christmastime-postkantoortje




Klik links op het vakje Volg per Mail.

Vul je emailadres in

En je krijgt automatisch bericht als er een nieuw recept of tip gepost is.


Daisypath Christmas tickers

2-sneeuwpopjes
Groetjes......Jeanne


sneeuwpopje-met-slee

GASTENBOEK....

gastenboekchristmastime

Laat je een berichtje achter??

Dat zou ik heel leuk vinden...


Klik HIER om je berichtje neer te zetten.

Dank je wel....


sneeuwpopjemetbloem
Heb je een vraag recept of wil je een mailtje sturen??



Klik rechts om naar het postkantoortje te gaan...

Klik op zend een email.....en tik je berichtje in.....


~*~*~*~

En als je toch aan het overstappen bent....

Kijk dan ook eens op mijn grote website


Jeanne`s Place

sneeuwpopkindje

Waar ik mijn kinderverhaaltjes heb staan

En een hoop PSP lesjes en Smulpaapje

Met meer recepten en productinfo...
En veel kerstrecepten

Kerstrecepten

En je kunt ook nog bij mijn andere blog kijken

Aan Jeanne`s Keukentafel


Daar vind je recepten en een praatje

Groetjes........ Jeanne


gbchristmastime

~*~*~*~*~



Niet weg te denken.....
~*~*~*~

Parmezaan Spiraaltjes


Parmezaanse Spiraaltjes

Hartige koekjes vind ik lekker...
Stengels met nootjes of maanzaadjes, kaasstengels of vlinders
Wat voor een naam ze ook hebben....ik vind ze lekker
En wat is het dan niet leuk om zelf te gaan expirimenteren met bladerdeeg.
Maar deze spiraaltjes ga ik ook zeker maken..
Recept komt van de site van Martha Stewart

Ingredienten:

1/2 cup geraspte Parmezaanse kaas
1 theelepel paprika
Snufje zout & Peper
Bloem om te rollen
1 vel bladerdeeg (uit diepvries, ontdooid en uitgerold)
1 ei (losgeklopt)

Bereiden:

Mix in een kom de kaas en paprika
Kruid met peper en zout
bebloem je werkblad met bloem
leg het vel bladerdeeg erop
Smeer dit in met geklopt ei
Besprenkel het met het kaas mengsel en rol het met een deegroller in het deeg
Rol het deeg op, begin aan de smalste kant
Leg deze rol in de koelkast (25 minuten)
Warm de oven voor op 200 graden
Haal de rol uit de koeling en snij er plakken van (1/2 cm dik)
Leg op een bakblik die is bekleed met bakpapier
Bak de koekjes goudbruin in 20 a 25 minuten
Laat ze 5 minuten afkoelen op het bakblik
Haal ze er dan af en laat ze dan helemaal afkoelen op een rek

0 reacties:

Een reactie posten